23 Ocak 2014 Perşembe

Walter Mitty'nin Gizli Yaşamı filmi


Ben Stiller,Kristen Wiig,Sean Penn,Adam Scott,Shirley MacLaine , Walter Mitty'nin Gizli Yaşamı filminin başrollerini üstleniyor. Nefes kesecek 114 dklık film sizleri bekliyor. Filmin yönetmeni ise Ben Stiller . Filmin yapımcılığını Ben Stiller üstlenmiştir. 2013 yapımı filmi Ben Stiller yönetmiştir.Genel bir özet yapacak olursak eğer ; Ben Stiller’ın yönetmenlik koltuğuna oturduğu ve başrolünde yer aldığı Walter Mitty’nin Gizli Yaşamı filminde; herkesin iyi hissetmesi için gereken potansiyelin içinde bir yerlerde gizlendiği anlatılıyor.

Büyük bir derginin fotoğraf negatif bölümünde çalışan Walter (Stiller), sessiz sakin hayatına devam etmektedir. Dergide yeni işe başlamış Cheryl'dan (Kristen Wiig) hoşlansa da ona bunu bir türlü söyleyememektedir. Bir yandan da kendini sürekli komik ve şok eden gerçek üstü hayallerin ana kahramanı olarak görmektedir.

Günün birinde dergi el değiştirir ve basılı bölümün kapanacağı duyurulur. Dergi son bir veda sayısı çıkaracaktır, bu nedenle dergiye uzun yıllardır fotoğraflarıyla destek veren Sean O'Connell (Sean Penn) çok özel bir son çalışma gönderir. Ancak çalışmasının en önemli parçası olan 25. kare kayıptır ve Walter'ın bu kareyi bulabilmek için çok kısıtlı bir zamana sahiptir. Walter Mitty, yalnızca hayallerinde gördüğü bu maceraya gerçek hayatta da atılmak zorundadır. .
Lone Survivor 2013 Türkçe Altyazılı izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder